Dyremishandling!

Dyremishandling!

Indlægaf Hemeka » søn jul 27, 2008 2:21 pm

...det udelukker på ingen måde at "vi" skal overveje konsekvenserne....Når vi stikker numsen frem, må vi &så være klar til at få tage temperaturen....[/i]

Netop...Kurt Westergaard smurte sin arm ind i barbequesovs og stak den ind i et løvebur. Vi kan jo også bruge vores ytringsfrihed til at håne en eller anden stamme nede i afrika og når de så reagerer så kan vi jo sagtens pege fingre og sige "SE SELV HVOR PRIMITIVE DE ER"...

Var det ikke sådan set årsagen til tegningerne?

Klarsyn der vil noget, ikkesandt? Tænk hvor kloge nutidens HH-ere på over 30 er.

Han her ville for et lille år siden gerne være *sproglig korrespondent* :?: ;) Misbrugskonsulent :D :D :D - Lidt for personlige erfaringer i bagagen - Ups, men så sygeplejerske da - for 'at frelse nogen kvinder i udlandet'... mer' ups... Der er åbenbart grænser for, hvad man vil byde de nødlidende. Nu bliver det måske til noget it-halløj. :mrgreen: :twisted:

Hvis den generelle befolkning ikke var så indskrænket ville de ikke føle sig provokeret af andres religion. Det kan da ikke være andres problem hvad Hr. og Fru Jensen føler sig provokeret af.

(Mohamed Jensen og frue?)

Westergaard havde et klart indtryk af konsekvensen af sine handlinger. Han vadede ind i løveburet selv. Nogle kalder ham patriot. Jeg kalder ham noget andet der ender med iot.

(Kender godt fornemmelsen. I forbindelse med de snotdumme.)

Vi skal have lov til at kritiserer hvad som helst vi vil meeen synes du ikke også islamkritikken er begyndt at tage overhånd? jeg synes det er blevet et selvpromoverende modefæmomen at kritiserer islam og så mister det ligesom sin intention ikke? En intention som aldrig har været reel fra starten af.

(Så kan det oz være lige meget - op å dååååå!) :lol:

Kan vi være enige om at så må muslimer også have en ytringsfrihedsmæssig ret til at brænde vores flag af?

(Hvor højt og hurtigt skal man snakke for at der går ild i et flag :roll: )

At brænde et flag af er et udtryk for en holdning. Skal ytringsfriheden være totalitær skal den være det hele vejen igennem. Jeg bifalder ikke afbrændinger af ambassader eller flag men skal der være fest så lad der være fest(forstået på den måde at total ytringsfrihed må betyde total ytringsfrihed)

(Ny afart af sammenskudsgilder?)

Vores fundament skal vedblive at være demokratisk men det har vi jo ødelagt selv.

(Så må vi bygge hulen direkte på jorden.)

Lad dem dog hyle...Som jeg skrev tidligere... Det er os selv der har givet dem så meget fokus. Reelt set så har de ingen magt og vi kunne potentielt bare havde ignoreret dem og gået videre med vores liv.

(Pudsigt nok kunne det være, hvad danske skatteydere mener om foreksempel misbrugerene. :evil: )

At ytre sig... slå det op...Det betyder at udtrykke sig og det kan man også med religion.
Ellers skulle vi da også forbyde at kirkens korshær ikke må samle ind på gaden og synge i julemåneden.

Efter nu at se Frelsens Hær har fået konkurenter i projekt 'Hold Gryden i Kog' og i forbindelse med:

"Kom, kom, kom til Frelsermøde,
lige så *****fuld du er..."

kan vi vist ikke klare mere i denne omgang.
Brugeravatar
Hemeka
Site Admin

Geografisk sted: Lolland

Re: Dyremishandling!

Indlægaf Cantor » søn jul 27, 2008 3:24 pm

Hallo allo allo,
endelig liv i universet, oh, hvilket liv, den goe, gamle floskeltråd i fuld blomstring, hvor kommer det dog fra!!!!!

- Jeg må ha' et glas vand man blir' sq helt tør i munden af grin !!!!! :lol: :roll: :o :mrgreen: :P :D

- eftermiddagen er reddet!!!
Cantor

---------

Tilbage til Floskler og andre udvalgte guldkorn til folket