For fanden i helvede da også!!!!!

Re: For fanden i helvede da også!!!!!

Indlægaf Hildegarth » fre jul 18, 2008 10:55 pm

Carl Jensen er forrygende. Han er blevet til det, han altid har foragtet. Talrige er de indlæg i lukkede moderatorgrupper, hvor han dydsiret har fortalt, at han ikke kunne drømme om at smide nogen ud.

Jeg så lige, at han havde smidt et medlem ud. Pågældende skrev en blog om det, og jeg så den lige her til aften, hvor den stadig er den mest kommenterede. Dog tyder noget på, at profilen er blokeret, for der var da et billede af en havenisse, men nu er der ikke noget billede. Carl Jensen har hævdet, at der er tale om en dobbeltprofil. Har Carl Jensen fået afgang til Gert K. Nielsens sletteknap.

Jeg morer mig storartet, når jeg kigger ind i Carl Jensens hattegruppe - nu med digte, sange og noveller. Hold da op, hvor er det en stor mand, der står i spidsen for den veltrimmede gruppe, hvor kritikere udrenses.

Natteravnen skrev:Har tænkt lidt over sagen og har besluttet, at fratage "den lille mand" glæden ved at slette mig fra "Sidesporet".
Gider simpelthen ikke spilde min energi på ham og hans undersåttere. Det er han/de ikke værd.
Hildegarth

---------

Tilbage til Floskler og andre udvalgte guldkorn til folket