Forfulgte uskyldigheder

Forfulgte uskyldigheder

Indlægaf Hemeka » ons jul 09, 2008 4:49 pm

Jeg har det sidste par dage spekuleret på hvorfor vi bliver bombarderet med en strøm af hetz mod muslimer. Skulle det mon have noget at gøre med at gøde jorden for tvangshjemsendelser??

Men du synes altså at vi, der ikke kører med på vognen er ulideligt dumme.

(Det sagde du og ikke jeg, ædle frue!)
Brugeravatar
Hemeka
Site Admin

Geografisk sted: Lolland

Re: Forfulgte uskyldigheder

Indlægaf taby » ons jul 09, 2008 5:13 pm

Hej, at man efter manges mening forfølger muslimer, det tror jeg ikke på, men jeg selv, og mange andre er dybt forundret over, at man kan komme til Danmark og så ***** på den Danske lov, og de borgere der skal hjælpe dem til en bedre hverdag, ja det er uforståeligt, jeg ved godt, at det er et mindretal vi snakker om, men hvorfor træder deres familier ikke til, og stopper dem der ikke selv kan finde ud af, hvordan man opfører sig.

Så godt som alle større byer i Danmark har problemer med muslimer, og jeg selv hører tit om overfald af tilfældige personer, brud på almindelig anstændighed, så jeg mener, at hvis muslimer opfører sig på sådan en måde, ja så er de selv skyld i det had nogen lægger for dagen.

jeg selv syntes, at såfremt de ikke kan få opholdstilladelse, så send dem hjem hvis forholdene tillader det, men er der tale om kriminalitet så hjem uanset hvad.
Taby
taby

---------

Tilbage til Floskler og andre udvalgte guldkorn til folket