Og hvis nogen skulle tale nedsættende om dig, ville du så ikke hellere kaldes en vankelmodig kæltring end en idiot?
(Næh, ellers tak. Men det kommer sig nok af, at jeg kender forskeld på en ubeslutsom snydetamp og en ... idiot.)
Og hvis nogen skulle tale nedsættende om dig, ville du så ikke hellere kaldes en vankelmodig kæltring end en idiot?
Selvfølgelig er det nemt at stemple folk. Det gør jeg hele tiden - ork der er ikke de ukvemsord, der dukker op når jeg ser tåbeligheder, nidkærhed og deciderede dumheder og tilsvininger her inde. Forskellen på mig og en del andre, er - at jeg ka' holde næbbet lukket - jeg nedlader mig ikke til at svine folk til med de grovheder, der helt ærligt godt kan spøge i den krøllede. Det er et valg jeg har truffet - og det er et godt valg!
Det står nu mejslet i neon - at det bliver overordentlig svært at fastholde denne velfærd som vi hidtil kender til
Hollywood stjerner er også mennesker. Lauren Bacall er fx tit her i landet, fordi hun har familie her. Jeg faldt i snak med hende i Illum for et par år siden.
jeg er mere end enig...
Jeg er sproglig og bliver altid begejstret når jeg ser gennemslagskraft...Tak for god blog
Tilbage til Floskler og andre udvalgte guldkorn til folket
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster