Fra de INTELEKTUELLE DytBåtter

Re: Fra de INTELEKTUELLE DytBåtter

Indlægaf Hemeka » søn okt 12, 2008 1:30 pm

:!:

Og hvis nogen skulle tale nedsættende om dig, ville du så ikke hellere kaldes en vankelmodig kæltring end en idiot?

(Næh, ellers tak. Men det kommer sig nok af, at jeg kender forskeld på en ubeslutsom snydetamp og en ... idiot.)
Brugeravatar
Hemeka
Site Admin

Geografisk sted: Lolland

Indlægaf Hemeka » tors okt 16, 2008 10:40 am

:-D

Nu bliver det slemt:
Selvfølgelig er det nemt at stemple folk. Det gør jeg hele tiden - ork der er ikke de ukvemsord, der dukker op når jeg ser tåbeligheder, nidkærhed og deciderede dumheder og tilsvininger her inde. Forskellen på mig og en del andre, er - at jeg ka' holde næbbet lukket - jeg nedlader mig ikke til at svine folk til med de grovheder, der helt ærligt godt kan spøge i den krøllede. Det er et valg jeg har truffet - og det er et godt valg!

(''Et godt valg'' :o :roll: Hukommelsestab eller fremskreden senilitet har forlængst skaffet god plads i ''DEN KRØLLEDE'' til såvel 'pragtnosser og genbrugsorgasmer'. ''Hvad udad tabes skal indad vindes''.)
( :| = Nu-knækker-jeg-mig-ikon.) :arrow:
Brugeravatar
Hemeka
Site Admin

Indlægaf Hemeka » lør okt 18, 2008 10:59 am

8-)

Det står nu mejslet i neon - at det bliver overordentlig svært at fastholde denne velfærd som vi hidtil kender til

(Glimrende, smartboy. Intet er så galt, at ... Mens du hypper kartofler i baghaven, kan du så bøje lidt runer.)
Brugeravatar
Hemeka
Site Admin

Indlægaf Hemeka » tirs okt 21, 2008 9:35 am

Hollywood stjerner er også mennesker. Lauren Bacall er fx tit her i landet, fordi hun har familie her. Jeg faldt i snak med hende i Illum for et par år siden.

(Det må være en stor lettelse endelig at komme ud af skabet. Vi må håbe det var tids nok. At bære på den slags vitale oplysninger i et par år viser sig oftetest hjerneinvaliderende.)
Brugeravatar
Hemeka
Site Admin

Indlægaf Hemeka » tirs okt 21, 2008 1:26 pm

jeg er mere end enig...

:o (Hvordan er man det) :?:
Brugeravatar
Hemeka
Site Admin

Indlægaf Hemeka » man feb 16, 2009 10:55 am

8-)

Jeg er sproglig og bliver altid begejstret når jeg ser gennemslagskraft...Tak for god blog

Han er altid god for en swåpser. Engang ville han være ikke mindre end SPROGLIG korrespondent :!: :!: :!:
Brugeravatar
Hemeka
Site Admin

---------

Foregående

Tilbage til Floskler og andre udvalgte guldkorn til folket