Gæstebud

Re: Gæstebud

Indlægaf Hildegarth » søn jul 27, 2008 10:59 am

Øv, jeg troede også, at vi fik gæster.

Jeg har også brugt alt for meget tid på at være vred på den lille spinkle mand i den lyserøde skjorte, men herregud, han er jo totalt i panik og ser bedstemødre bag ethvert hjørne.

Hvis han er sendt i byen for at smadre, hvad Mingler byggede op, så er han fabelagtig dygtig. Hvis han er sendt i byen for at køre stedet videre, så er han en ynk. Se selv hvor få bannerreklamer, der er tilbage.

Nu er 24.dk jo ikke længere øverste boss på sitet - eller deres community som ham i den lyserøde ynder at sige. 24.dk blev jo allerede i maj opslugt af Metroxpress, og dermed trådte den lyserøde et par trin nedad stigen og blev underordnet funktionær.

Cantor, ja vi skal have gang i møgkællingerne, mens vi har muligheden. Jeg har ikke selv været voldsomt flittig med indlæg, for jeg synes, jeg havde så travlt på arbejde inden jeg kunne gå på ferie. Men nu har jeg ferie og meget bedre tid, og netop at skrive indlæg er jo min styrke, så lad os komme i gang.

Det ville da have været dejligt, hvis Bukzen havde inviteret gæster hertil. HAn er medlem og kan lige som os andre invitere dem, han mener kan få fornøjelse af at omgive sig med kloge mænd og koner.
Hildegarth

---------

Tilbage til Floskler og andre udvalgte guldkorn til folket