Glæde?

Glæde?

Indlægaf Hemeka » tors aug 14, 2008 9:51 am

De få mennesker, jeg kender, som har meget styr på deres liv (ihvertfald ud af til) synes jeg lider af manglen på glæde og at lade sig rive med. Måske er de bange for at miste kontrollen?

(...eller mener ikke staten skal betale i årevis for deres ''overskud''.
Brugeravatar
Hemeka
Site Admin

Geografisk sted: Lolland

Re: Glæde?

Indlægaf Hemeka » lør aug 23, 2008 10:37 am

Ja, når fordomme først er indtaget som modermælk, så er de svære at slippe af med igen, uanset hvor meget fornuften og virkeligheden viser det modsatte.

(Løsningsforslag: 100 gram fordomme blandes med løgn, latin, fornuft, virkelighed og AMERIKANSK olie.)
Brugeravatar
Hemeka
Site Admin

Indlægaf Hemeka » lør aug 23, 2008 11:53 am

De vinde der har blæst siden 11.september, har forandret verden, og har krævet at vi har skulle vælge side, og vores politiker har mere eller mindre ubevidst været med til at skabe en polarisering i samfundet.

(Tilgiv de ubevidste politikere)

Jeg mener personligt at den amerikanisering af samfundet der jo. bla, indebærer at vi er I Irak og Afghanistan, også har medført en brug af statsmagten, måske især overfor vores ungdom, og har skabt nogle problemstillinger som ikke kan løses med magt, men kræver sammenhold og en genoptagelse af nogle af vores gamle dyder, nemlig dialog og solidaritet.

(Statsmagten i brug over for de unge skaber problemer :?: :?: :?: Ryst posen :D :D :D )(Det er skøøøønt at være gammel.)

(Denne skribent er desværre ikke i besiddelse af en afsnitstast, så det er første gang jeg får fravristet æltet lidt sætninger. Det gør jeg aldrig mere, for det viste sig endnu engang at der omtrent altid findes en fornuftig forklaring på de fleste ting og sager.)
Brugeravatar
Hemeka
Site Admin

Indlægaf Hemeka » lør aug 23, 2008 12:20 pm

Jeg kan godt blive træt af at glo på dem der tuder over at blive kaldt racist. For det første tror jeg ikke på de fleste af dem der påstår det.

(...og for det andet...) :roll:

Der stod kun:

Det virker lidt som

"Hvis ikke jeg kan overbevise vedkommende så påtager jeg mig bare en martyr-rolle"

Grunden til at jeg ikke tror på de fleste af dem er fordi jeg meget sjældent ser ordet racist brugt i nogle som helst tråde herinde.
Brugeravatar
Hemeka
Site Admin

---------

Tilbage til Floskler og andre udvalgte guldkorn til folket