Hallooo

Hallooo

Indlægaf estrid » ons aug 27, 2008 12:05 am

Hallo i skuret -

Så er undertegnede osse med herinde - nu håber jeg, jeg kan finde rundt i mørket :idea: - kan dog se så meget, at der er kendinge iblandt kællingerne (af begge køn).

Lover på ære ikke at starte tonedebat foreløbig :mrgreen:
Brugeravatar
estrid
Site Admin

Geografisk sted: Sønderjylland

Re: Hallooo

Indlægaf Vikingmama » ons aug 27, 2008 7:10 am

Hej Estrid og velkommen til. Jeg har da moret mig overdådigt over tonedebatten på 24dk, og jeg er ikke det mindste overrasket over, hvem der gav bolden op. Hvad gør man, når man ikke føler, at man får opmærksomhed nok? Man starter en af de utallige tonedebatter, hvor man kan postulere, at man er et menneskekærligt væsen med en forfinet smag.

Sandheden er, at netop denne person er så stinkende fyldt med løgn, at det må gøre ondt. En dag skal jeg fortælle dig mindst tre af hendes variationer over samme historie. Da hun selv har fortalt historierne offentligt, vil det selvfølgelig også være i orden, at jeg gengiver dem frit efter hukommelsen.
Brugeravatar
Vikingmama
Site Admin

Indlægaf Cantor » ons aug 27, 2008 10:50 am

Vogt jer!!
- hvis I blir' inviteret til fest i Sønderborg.
Troede egentlig der var masser af billig sprut så nær på grænsen, men man forsøger åbenbart at finde nye rus-midler.!!!

http://www.jv.dk/artikel/489087
sønderborg:
En 47-årig mand døde tirsdag eftermiddag i sin lejlighed på Hvedemarken i Sønderborg, efter at have indtaget et middel ved navn Gamma Butyrolactone, som er den kemiske betegnelse for fælgrens.
Cantor

Indlægaf Havgassen » ons aug 27, 2008 1:58 pm

Hej Estrid

Velkommen til!!

Du lærer snart at finde rundt herinde, selvom man roder lidt med det i starten.

Vi kan desværre ikke tilbyde plads til at lave en blog, men du kan få dit eget forum herinde, som du selv kan redigere i. Det fungerer næsten som en blog. Der er allerede oprettet fire af disse. Skriv til mig, hvis det er noget du har lyst at prøve.

KH
Havgassen
Brugeravatar
Havgassen
Site Admin

Indlægaf Havgassen » ons aug 27, 2008 2:00 pm

Cantor skrev:En 47-årig mand døde tirsdag eftermiddag i sin lejlighed på Hvedemarken i Sønderborg, efter at have indtaget et middel ved navn Gamma Butyrolactone, som er den kemiske betegnelse for fælgrens.

Fælgrens?????
Det er dog ubegribeligt hvad nogle mennesker vil indtage for en rus. Føj for den lede selv!!
Brugeravatar
Havgassen
Site Admin

Indlægaf estrid » ons aug 27, 2008 3:00 pm

Tak for velkomsten - gi´mig lige lidt tid til at fjumre rundt herinde. Jeg skal nok lære det efterhånden :oops:

Ja, som I kan se af Cantors indspark, er vi ret seje hernede i Sønderborg. Det er ikke nok med dåse bajere fra Mutter Pötz - dem har vi kævet i årevis, og nu eksperimenterer vi med stærkere sager.
Hvis I synes, jeg er syrlig, ligger forklaringen her.

Det vil nok være de fleste bekendt, at også jeg er overløber fra 24 timer. Det er første gang, jeg har været tilmeldt og deltaget i et debat-fora, og jeg skal da lige love for, jeg har lært ét og andet. Bl.a. om ytringsfrihed eller mangel på samme, racisme §´en (skal efter min mening hurtigst muligt ud af dansk lovgivning sammen med blasfemi § ´en) - og hvordan en gruppe kan gå aldeles amok i selvretfærdig promovering under dække af - ja, "tonen" :o .
Jeg er ikke smidt ud fra 24 timer - efter en advarsel har jeg holdt mig til iagtagerens rolle og gjort mine studier udi massepsykose. Melder mig måske ud efter en uges tid - det rene tidspilde efterhånden.

Jeg går ud fra, at der er højere til loftet herinde og frisk luft nok til, at ingen kvæles af politisk ukorrekte meninger. For jeg har næsten ikke andet at byde på, og jeg kan også komme i tanke om at sige det ligeud uden hensyn til kammer- eller salontonen.
Med Cantor som Chefredaktør kan det vel ikke gå helt galt ?? :D
Brugeravatar
estrid
Site Admin

Indlægaf Havgassen » ons aug 27, 2008 3:15 pm

Hej Estrid

Jeg har nu oprettet det fora du gerne ville ha'. Faktsk synes jeg, at du skulle kopiere dit seneste indlæg i denne tråd derover, så kan det jo debateres der! Du kan finde dit forum nede i den kategori der hedder Medlemmernes osv ...

Og jo, her skulle ganske være ligeså højt til luftet som en sommerhimmel over vendsyssel :lol:

Håber du kommer til at føle dig tilrette!

Der er i øvrigt et testeforum også (det hedder vist Testegruppen), her er du velkommen til at fjumre rundt og prøve det hele af. Vær opmærksom på, at du her på stedet altid kan slette eller ændre dine egne indlæg.
(Bortset fra i dit eget forum, der har du hoved og halsret over alt der skrives)

kh
Gassen
Brugeravatar
Havgassen
Site Admin

Indlægaf estrid » ons aug 27, 2008 3:21 pm

Hej Viking -

jeg tror aldrig, jeg i mit liv har mødt noget mere selvretfærdig og demonstrativt "GOD", som hende, du formentlig sigter til, Ann 007 . Føj, side op og side ned fylder hun med indlæg i et halv uforståeligt floskelpræget sprog, hvis eneste formål er at fremhæve, hvor rigtig og hvor korrekt hun selv er.

Hun er i alvorlig fare for at lide en snarlig kvælningsdød, når den tunge glorie falder ned om halsen på hende.

AAAHHhhhh - så fik jeg luft.

Mvh. Bodil
Brugeravatar
estrid
Site Admin

Indlægaf estrid » ons aug 27, 2008 3:23 pm

OK havgasse - jeg smutter over til mig selv - kan godt se, jeg fik alt det her skrevet et forkert sted.

See you!
Brugeravatar
estrid
Site Admin

Indlægaf Havgassen » ons aug 27, 2008 3:32 pm

Kære Estrid

Det er bare HELT i orden. Vi andre tumler også rundt her endnu. Desuden kan man jo skrive lige præcis hvor man vil, svare på hvad man lyster og lægge nye indlæg hvor det passer en.

Den eneste forskel fra din egen del af forummet og resten af stedet her er, at du selv kan slette osv i dit eget. Når du har set dig lidt om, så vil du se at vi alle skriver lidt rundt om ;)
Brugeravatar
Havgassen
Site Admin

---------

Næste

Tilbage til Floskler og andre udvalgte guldkorn til folket