Hallooo

Re: Hallooo

Indlægaf Vikingmama » ons aug 27, 2008 4:14 pm

estrid skrev:jeg tror aldrig, jeg i mit liv har mødt noget mere selvretfærdig og demonstrativt "GOD", som hende, du formentlig sigter til, Ann 007 . Føj, side op og side ned fylder hun med indlæg i et halv uforståeligt floskelpræget sprog, hvis eneste formål er at fremhæve, hvor rigtig og hvor korrekt hun selv er.

Hej Estrid, hvor hyggeligt, at vi deler antipati for hende den empatiske.

Jeg var ny og næsten uprøvet gruppestifter, da jeg var nødt til at forholde mig til damen. Søde mennesker forsynede mig med gamle balladetråde fra især den nu afdøde Diner. Her fortalte hun en dybt rørende historie om, at hendes voldelige og stærkt alkoholiserede far havde smidt hende ud i Seuls gader iført absolut ikke en trævl og det endda i vinterkulden. Her stod det stakkels syv-årige barn opløst i gråd og udsat for alles blikke.

Midt i sorgen og elendigheden havde det syv-årige barn overskud nok til at forstå sin alkoholiserede fars elendighed og tilgive ham for hans uformåenhed.

Jeg måtte forholde mig til den empatiske, fordi hun ikke kunne tilgive, at der var en, der havde kaldt hende en *****rik. Hun rejste en tone-debat i en nystiftet gruppe, og hun fik sine lige så empatiske venner på banen.

Hun er jo selv gruppestifter, og så er hun moderator for ingen ringere end Gert K. Nielsen, så hun kender jo hans hjemmelavede regel om, at det er forbudt for stiftere og moderatorer at beskæftige sig med "Ulovlige og falske profiler", og det kan få konsekvenser for dem, hvis de lukker "ulovlige og falske profiler" ind i deres grupper. Som en naturlig konsekvens bør Ann 007 slette sin profil øjeblikkeligt, for en af mine undercover-profiler er medlem af hendes gruppe. Hun har endda budt mig varmt velkommen.
Brugeravatar
Vikingmama
Site Admin

Re: Hallooo

Indlægaf Hemeka » man sep 01, 2008 9:35 am

Mon der er nogen der hører efter her :?:
Dette er ikke en øvelse - det er alvor :o :!:

Floskeltrådene er ikke mine eller Vikings - de er alles :D

Vrøvl er bare en af mine kæpheste, deraf ...I ved, og bliver det for meget må I sige til ;)
(Men nænsomt, tak. Jeg er her mestendels for at more mig)
Brugeravatar
Hemeka
Site Admin

Geografisk sted: Lolland
---------

Foregående

Tilbage til Floskler og andre udvalgte guldkorn til folket