Helt enkelt sludder sagt med stort besvær.

Re: Helt enkelt sludder sagt med stort besvær.

Indlægaf Havgassen » tors mar 12, 2009 11:35 pm

Hemeka skrev: :?:

Jeg har et KÆMPE STORT ønske …………………Et ønske som er så godt placeret – lige der hvor det nærmest sidder fast – og ikke kommer frem eller tilbage……………………Det sidder der eller ligger det –

Men det er selvfølgelig et mingler ønske…. For MINGLER Er SÅDAN SET BLEVeT MINGLER IGEN….

OM MINGLER ER GODT ELLER SKIDT…….. SKAl Jeg ikke afgøre her i dag… Bare håbe på at vi kan få MINGLERSYGEN til at forsvinde ganske langsomt

MINGLERSYGEN ER DEN SYGE RIGTIG MANGE LIDER AF… det er den syge …..

Den går ud på flg… de der ønsker at deltage – og de der vil ses og høres… gerne også bestemme…. MINGLER ER ALTSÅ ET UDSTILLINGSVINDUE

Det er en syge som hersker over hele siden i forskellige grader…………

VI KUNNE MÅSKE SAMMENLIGNE DET LIDT MED ØNSKET OM AT OPTRÆDE I DET STIVESTE STADS ELLER HELT NØGEN……

OG selvfølgelig skal den bekæmpes – og den kan bekæmpes med ordet KÆRLIGHED.. og OPMÆRKSOMHED….

Hvem er det så der skal gi OPMÆRKSOMHED… Se det afhænger af hvad køn du er af……..

Er du kvinde – så er det en mands opmærksomhed du søger og er du en MAND er det en kvindes opmærksomhed du søger………

MEN VI HAR I DENNE SAMMENHÆNG ET PROBLEM …….. VI HAR Alt for få mænd……

ALTFOR FÅ MÆND og ALT For få mænd der gider at deltage i denne LEG…. Mange vælger at ligge underdrejet……. Og det er trist…..

Så mit ønske går ud på AT finde rigtig mange mænd til denne side – og dette ønske ligger plantet godt og solidt…………………….. i en vis dybde…

Det drejer sig om at være i de store grupper – det der kunne kaldes potensgrupperne… og her ses spillet udlevet for fulde udblæsning en gang imellem.

:roll: :shock: Jeg kunne ikke tage mig sammen til at klippe...

Tænk at man kan bruge så mange ord på ikke at skrive noget som helst! :shock: :shock: :shock:
Brugeravatar
Havgassen
Site Admin

Indlægaf Hemeka » tors mar 12, 2009 11:53 pm

:!:

Opskriften er Urtegårdens sukkerfrie øko bolcher…

Indgredienser

1 dl vand

450 g økologisk sukker

125 g druesukker ØKO

...
Brugeravatar
Hemeka
Site Admin

Geografisk sted: Lolland

Indlægaf estrid » tors mar 12, 2009 11:56 pm

Jeg ved ikke om det er helvede eller helvedes forgård.... men ser mennesker der vil hinanden det noget så ondt - og primært er det fordi de ikke forstår at rumme hinanden - men ønsker vi at blive rummet er vi nødt til at kunne rumme selv....

Her skal noget udbening til :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Brugeravatar
estrid
Site Admin

Geografisk sted: Sønderjylland

Indlægaf Hemeka » fre mar 13, 2009 10:18 am

:!:

Det har ingen ende:

Hvad mener du er folkeskolen blevet en tikkende bombe ?

Tit og ofte tænker jeg på om folkeskolen er blevet en tikkende bombe....

Vi lever i et land som stadig er kendt for Grundtvig - alligevel har vi de senere år sammenlignet os med alle andre landes kundskaber.

Er det rimeligt at vi skal begå de samme fejl som andre lande eller har vi ret til at ville gøre det anderledes for vores børn og fremtid...

Hvad mener du?

(Grundtvig satte kommaer)

Filosoffen her har givet sig selv et tilnavn, der leder tanken hen på en retriver.
Brugeravatar
Hemeka
Site Admin

Indlægaf Hemeka » søn maj 03, 2009 8:11 pm

Mit udgangspunktet er at afghanerne de sidste 30 år har kæmpet uden køretøjer og udstyr betalt af amerikanerne og i øvrigt uden løn.

Moderne udgave af ''Kejserens nye Klæder''? Non profit.
Brugeravatar
Hemeka
Site Admin

Indlægaf Hemeka » man maj 04, 2009 12:03 am

:roll:
Jeg tror da det er muligt at slå knapperne fra og skelne mellem sex og kærlighed for den prostituerede ...... og ved ikke om den prostituerede behøver at tage skade.....

Behøver og behøver, nej men hun gør'et sku nok alligevel - nu knapperne er slået fra.
Brugeravatar
Hemeka
Site Admin

Indlægaf Hemeka » tirs maj 05, 2009 11:27 pm

Måske er det fordi mine øjne ikke får øje på det- og min hjerne ikke er i stand til at obsorbere den slags....den springer simpelthen over - helt af sig selv ;O)

OBsorberende springhjerne :roll:
Er det symptom på ko-galskab :o
Brugeravatar
Hemeka
Site Admin

Indlægaf Hemeka » ons maj 06, 2009 12:21 am

:(
Jeg er kommet til et punkt hvor jeg har det som jeg har det nu...

:roll: Hvor spændende...
Brugeravatar
Hemeka
Site Admin

Indlægaf Hemeka » søn maj 10, 2009 8:55 am

:shock:

At man kan indvælge en regering som i den grad kommer til magten og bare skal tiltuske sig penge for en hver pris viser noget om den moral der hersker hos vælgerflertallet og det er ulykkeligt.

I hvilken grad bør en regering komme til magten - efter at vælgerflertallet har været sendt til moralsk oprustning.
Brugeravatar
Hemeka
Site Admin

Indlægaf Hemeka » tirs maj 19, 2009 10:36 am

:shock:

for høj hastighed, fuldskab og forfærdelig meningsløst hændelse på baggrund af et par tågehoveder, der ikke blot opfører sig hovedløst ad for sig selv i det mindste , men har sat andre mennesker i tragisk tab og ulykke

Skyldes denne svada af brølere mangel på ilt i længere tid? Dykkerferier, I ved. Eller kan det mon være bivirkninger fra surdejsfremstilling?
Brugeravatar
Hemeka
Site Admin

---------

ForegåendeNæste

Tilbage til Floskler og andre udvalgte guldkorn til folket