Øh, hvad?

Re: Øh, hvad?

Indlægaf Hemeka » ons sep 02, 2009 3:21 pm

:mrgreen:

Man slår og sprayer bare ikke ubevæbnede mennesker der sidder ned - med knipler og peberspray - det er dælme fejt og udansk...

Fejt og udansk :?: Det lyder da helt rimeligt, hvis ikke den ene parts knipler og peberspraydåser var mindre eller større end den andens.
Brugeravatar
Hemeka
Site Admin

Geografisk sted: Lolland

Indlægaf Hemeka » ons sep 02, 2009 3:27 pm

:!:

:idea:
Jeg er helt klar over - xxxx - at din forståelsesramme er noget indsnævret og dit unuancerede verdensbillede er fuldstændig formørket af DF 's dæmagoiske automatretorik...

udtaler en virkelig stor velanskreven debatør.
(Stakkels SYF)
Brugeravatar
Hemeka
Site Admin

Indlægaf Hemeka » tors sep 03, 2009 1:18 pm

Set på Vibevej:

Fordi vi er muslimer er ikke ens betydende med, at vi ikke elsker Danmark og at vi ikke respekterer danske love og kultur, snarere tværtimod. Vi vil gerne være medvirkende til at bygge, forbedre og udvikle Danmark.

:roll: ... snarere tværtimod ...
:shock: :D ... bygge, forbedre og udvikle Danmark

Her er ikke meget at grine af, selvom de er komiske i både udtryk og indhold.
Dumhed er livsfarlig. De har ingen grænser for, hvad de vil tillade sig. Det hedder KULTUR.
Brugeravatar
Hemeka
Site Admin

Indlægaf Hemeka » tors sep 03, 2009 4:20 pm

:!:

Man må have en ufattelig evne, når man kan tilsidesætte alle de oplysninger der fremkommer i pressen, og bare tage en mere flosset, og et totalt menneskefjendsk partis oplysninger, som givet.

Juhu, jeg har eller hørt presse var løgnagtige møghunde, der bare vil sælge aviser og hæve seertallet. Der kan man bare se.
Hvorlænge mon det holder?
Brugeravatar
Hemeka
Site Admin

Indlægaf Hemeka » tors sep 03, 2009 10:14 pm

:?:

... mens der blev råbt samme anti-muslimske skældsord, som da politimanden slog en muslim ned, som havde pacemaker i hjertet, fordi han demonstrerede mod jødestatens forbrydelser i Gaza.

I hjertet :?: :?: :?: :roll:
Brugeravatar
Hemeka
Site Admin

Indlægaf Hemeka » tors sep 03, 2009 10:36 pm

:arrow:

En tredje gang påstår de, at anvendelsen af den islamiske påklædning (tørklæde og kåbe) er sundhedsskadelig.
Før og efter dette påstår de, at de muslimske kvinder og piger tvinges til at bære tørklædet, til trods for at den sanselige virkelighed og uvildige europæiske og danske undersøgelser, tydeligt gendriver denne påstand.

D-vitamin bider ikke på muslimer i den ''sanselige virkelighed'', æh & bæh.
Brugeravatar
Hemeka
Site Admin

Indlægaf Hemeka » man sep 14, 2009 2:16 am

:D

Det er DF-vælgere, som står bag mordtruslerne mod de københavnske politikere. Hvem skulle banditterne ellers stemme på?

Ok, de kvajer sig gevaldigt for tiden, men er de københavnske politikere virkelig så slemme :?:
Brugeravatar
Hemeka
Site Admin

Indlægaf Hemeka » man sep 14, 2009 2:28 am

:evil:
Det er jo ikke kun i Danmark, at en mand der gifter sig med en kvindelig regent bliver til PRINS GEMAL og ikke Konge. Det samme sker nemlig i England, Holland, Belgien osv.

Så Henrik HOLD MUND, og lær bedre dansk istedet.

:oops: Og jeg som sådan regnede med PRINS GEMAL var i ét ord. Uh, hvor jeg dog skammer mig.
Brugeravatar
Hemeka
Site Admin

Indlægaf Hemeka » man sep 14, 2009 2:40 am

Jeg stemmer ikke til parlamentsvalget, da ingen af kandidaterne er føderalistiske nok og stemme ikke til tronfølge fiset fordi jeg er republikaner!

Det er OS, med stor sikkerhed, ret kært. Tronfølge fiset :roll: eller tron følge fiset :oops: en overvågningsart :?: Ja, dansk er et vanskeligt sprog. :o So sorry. :cry:
Brugeravatar
Hemeka
Site Admin

Indlægaf Hemeka » man sep 14, 2009 2:43 am

:x
TV beskyldes ofte for at gøre børn dumme, at man ikke lærer noget ved at se tegnefilm. Dette kan diskuteres - tegnefilm kan også have en positiv virkning, men det kræver bedre tegnefilm, det **** der idag vises er jo ikke noget at råbe hurra for.

Oprigtigtalt - plejer MAN, at råbe hura for **** :roll: :?: :?:
Brugeravatar
Hemeka
Site Admin

---------

ForegåendeNæste

Tilbage til Floskler og andre udvalgte guldkorn til folket