Om hash

Om hash

Indlægaf Hemeka » tors aug 14, 2008 12:04 pm

udtalt af en virkelig 'urteekspert'.

Ja, gu skal det legaliseres. Loven er til for at beskytte mennesker og siden hver 3. har prøvet at indtage canabis er det tydeligvis ikke noget folk ønsker sig beskyttet imod.

(Pst - Jeg er nr. fire.)
Brugeravatar
Hemeka
Site Admin

Geografisk sted: Lolland

Re: Om hash

Indlægaf Hemeka » fre aug 15, 2008 7:45 am

en 30 år gammel undersøgelse viste at man kan få tarmkræft af at spise hash.... det var sådan set det eneste skadelige...

(Ja, og som om det var noget)
Brugeravatar
Hemeka
Site Admin

Indlægaf Hemeka » fre aug 15, 2008 7:47 am

hvordan kan ikke misbrugere gøre sig til dommer over et ulovligt stof? et stof der er ældre end grundloven? et stof som vikingerne kendte til, idet de lavede reb af hamp...

(... og drak mjød - de lusepustere.)
Brugeravatar
Hemeka
Site Admin

Indlægaf Hemeka » man aug 18, 2008 11:33 am

Vred ældre herre - meget vred - tror jeg.

et enestående bevis på hashens skadelige virkninger på evnen til at se realiteter i øjnene og samtidig abstrahere fra virkeligheden.

(Uha, der bliver noget at gøre.)
Brugeravatar
Hemeka
Site Admin

Indlægaf Cantor » man aug 18, 2008 6:10 pm

Nu ka' det fanme være nok!
Møgkællinger skal lukkes omgående, det er totalt misbrug af ytringsfrihed, grundlov og færdselslov at bringe citater fra mine velskrevne, velovervejede indlæg i en helt anden debat.
Hvor er stifter og moderatorer i denne møgbunke.
Med venlig hilsen
Cantor :x :x :x
Cantor

Indlægaf Havgassen » man aug 18, 2008 10:11 pm

Cantor skrev:Nu ka' det fanme være nok!
Møgkællinger skal lukkes omgående, det er totalt misbrug af ytringsfrihed, grundlov og færdselslov at bringe citater fra mine velskrevne, velovervejede indlæg i en helt anden debat.
Med venlig hilsen

Stifter er netop kravlet op i sofaen igen, idet hun drattede på gulvet af grin. Det er noget roderi når ældre damer ligger og flyder på stuegulvet!!!

Det er i øvrigt en stor ære at blive optaget i floskeltråden! Det er ikke alle der gør sig fortjent til at finde nåde for Hemekas kræsne blik.

Billede
Brugeravatar
Havgassen
Site Admin

Indlægaf Hemeka » ons aug 20, 2008 2:17 pm

Cantor skrev:Nu ka' det fanme være nok!
Med venlig hilsen

Jeg nægter at tro Cantor har skrevet noget sludder og vrøvl, men som jeg tidligere har påpeget - og åbenbart til ingen nytte - så kan jeg ikke huske hvem der har skrevet hvad, når der er gået en halv time efter floskel-lifting. (staves???)

Der er kun tre-fire undtagelser fra denne regel, men det er ikke fordi jeg vil huske, men fordi det er umuligt at blive fri.

Lige for tiden er der kommet et eksotisk pust ind i den gængse råwen af hinanden blandt de avislæsende, og det er meget interessandt.
En, tidligere kendt for en ikke tidligere set alternativ omgang med sandheden. Tilgivende alt i fortid og nutid - lige undtaget meget rammende at blive kaldt en '*****rik'. Oho, der satte 'det gode menneske' fa'me grænsen.

Cantor, din arrige gut, hvad er det du har udtalt af vås? Jeg må have misset noget, og det er omtrent ubærligt. Vær nu - som sædvanlig - en gentleman.
Brugeravatar
Hemeka
Site Admin

Indlægaf Hemeka » man sep 15, 2008 7:31 pm

:!:

I stedet går man den modsatte vej - privatiserer behandlingsstederne, så kommunerne kan betale for at få narkomanerne opbevaret. For hvem gider at betale for en ordentlig og effektiv behandling for at få rettet de menneskers liv op?

( :?: :roll: A.P. Møller :?: )
Brugeravatar
Hemeka
Site Admin

Indlægaf Hemeka » søn sep 21, 2008 4:02 am

Efter 12222 indlæg var dette, hvad det kune blive til:
Sikke dog en fordomsfuld spand lord at lukke ud.

''Oh Lord, what a morning.''
Brugeravatar
Hemeka
Site Admin

Indlægaf Hemeka » ons sep 24, 2008 12:29 pm

EKSTRA BLADET ;)
Tidligere studier har vist, at demens er mindre udbredt hos ældre, der i 1960'erne var hash-rygende hippier.

Demens? Meget interessant, men hvordan pokker måler/udskiller man demens hos hash-hippier?
Brugeravatar
Hemeka
Site Admin

---------

Næste

Tilbage til Floskler og andre udvalgte guldkorn til folket