udtalt af en virkelig 'urteekspert'.
Ja, gu skal det legaliseres. Loven er til for at beskytte mennesker og siden hver 3. har prøvet at indtage canabis er det tydeligvis ikke noget folk ønsker sig beskyttet imod.
(Pst - Jeg er nr. fire.)
en 30 år gammel undersøgelse viste at man kan få tarmkræft af at spise hash.... det var sådan set det eneste skadelige...
hvordan kan ikke misbrugere gøre sig til dommer over et ulovligt stof? et stof der er ældre end grundloven? et stof som vikingerne kendte til, idet de lavede reb af hamp...
et enestående bevis på hashens skadelige virkninger på evnen til at se realiteter i øjnene og samtidig abstrahere fra virkeligheden.
Cantor skrev:Nu ka' det fanme være nok!
Møgkællinger skal lukkes omgående, det er totalt misbrug af ytringsfrihed, grundlov og færdselslov at bringe citater fra mine velskrevne, velovervejede indlæg i en helt anden debat.
Hvor er stifter og moderatorer i denne møgbunke.
Med venlig hilsen
Cantor![]()
![]()
Cantor skrev:Nu ka' det fanme være nok!
Møgkællinger skal lukkes omgående, det er totalt misbrug af ytringsfrihed, grundlov og færdselslov at bringe citater fra mine velskrevne, velovervejede indlæg i en helt anden debat.
Hvor er stifter og moderatorer i denne møgbunke.
Med venlig hilsen
Cantor![]()
![]()
Sikke dog en fordomsfuld spand lord at lukke ud.
Tidligere studier har vist, at demens er mindre udbredt hos ældre, der i 1960'erne var hash-rygende hippier.
Tilbage til Floskler og andre udvalgte guldkorn til folket
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster