Om mænd

Om mænd

Indlægaf Havgassen » tors jul 10, 2008 8:03 pm

Når så mændene har fået fred til at være mænd, og måske er blevet trætte af at stå i kulisserne - og vente - så kan det jo være, at de rykker.

HUH??
I hvad?
:oops:
Brugeravatar
Havgassen
Site Admin

Re: Om mænd

Indlægaf Natteravnen » fre jul 11, 2008 12:13 am

Havgassen skrev:
Når så mændene har fået fred til at være mænd, og måske er blevet trætte af at stå i kulisserne - og vente - så kan det jo være, at de rykker.

HUH??
I hvad?

Øh...er det lille børge du tænker, de rykker i? :oops:
Brugeravatar
Natteravnen

Geografisk sted: 8766 Nr. Snede Ikast/Brande kommune

Indlægaf Hildegarth » fre jul 11, 2008 7:52 am

Øh...er det lille børge du tænker, de rykker i?

Hmm, det er det nok.
Natteravnen skrev:
Havgassen skrev:

HUH??
I hvad?

Øh...er det lille børge du tænker, de rykker i? :oops:
Hildegarth

Indlægaf Cantor » fre jul 11, 2008 9:06 am

Hva' med i al beskedenhed også at sende en tanke til Børves "Big Brother" :oops: :oops: :mrgreen:
Cantor

Indlægaf Cantor » fre jul 11, 2008 9:36 am

Jeg har det da meget sjovt her blandt en flok "møjkællinger" men jeg kunne godt ønske mig lidt mere aktivitet fra medlemmerne og få udvidet medlemstallet en bit, så det ikke kun er mig der skal spille "pauseklovn" :geek:

- lige så kunne jeg tænke mig at vi havde en nørd til at lære os at sætte billeder/fotos på og derefter konkurere om at sætte den sjoveste/fineste hat på hovederne, det har stor succes på andre fora, og kunne måske give nye medlemmer, forslaget hermed givet fri til afbenyttelse. :D

- og hvis den samme nørd kunne give en lidt mere fyldestgørende brugsanvisning på brugen af de forskellige quote (er det en indianerstamme) Code (meddelelser til FBI) List (for snigende terrorister) List= (terroristen er skudt) Img ??? URL (måske Ferie i tyskland: Urlaub).....

Det er også irriterende med disse AM/PM og jeg mener at huske at "Natteravnen" havde fået det ændret til normal 24 timers, men det er måske noget vi hver især skal stille om.

Nu skal jeg så prøve, jeg gentager prøve, at holde kæft og en gang imellem kigge herind for at se om der er noget liv.

med venlig hilsen
Cantor
Cantor

Indlægaf Cantor » fre jul 11, 2008 9:39 am

P.S.

- ved godt det er ferie og agurketid!!
Cantor

Indlægaf Natteravnen » fre jul 11, 2008 1:21 pm

cantor, jeg fik kun rettet tiden til dansk sommertid, er ikke sikker på det andet kan ændres am/pm....som jeg aldrig kan holde styr på.
Brugeravatar
Natteravnen

Geografisk sted: 8766 Nr. Snede Ikast/Brande kommune

Indlægaf Havgassen » fre jul 11, 2008 7:42 pm

Det er ikke så vanskeligt at sætte en avatar ind. Tryk på "Brugerkontrolpanel" øverst til højre. Dernæst trykker man på "profil" ude i menuen til venstre. Og derunder er muligheden for at ændre/indsætte en avatar.
Den kan ikke være større end 90 x 90 pixels.

Jeg kan desværre ikke invitere flere fra 24t, for jeg er uden varsel blevet bannet. Umiddelbart kan grunden til det UDELUKKENDE findes i de mails jeg skrev derinde.... og som Gert jo nu kan rode rundt i efter forgodtbefindende. Eftersom han ikke har haft anstændighed nok til at slette min profil.
Brugeravatar
Havgassen
Site Admin

Indlægaf Hildegarth » fre jul 11, 2008 9:10 pm

Jeg er også blevet ip-bannet her til aften. Det er Ida også, men vi har fået hende vredet rundt op det ip-ban. Vi andres profiler står, som de er efterladt. Gert har kun kunnet finde frem til Ida og Gassen ved at snuse i den lukkede og private gruppe med spurve i tranedans.

Er der nogle af jer, der stadig er på 24dk, der tager fat i dette her?

Jeg kan desværre ikke invitere flere fra 24t, for jeg er uden varsel blevet bannet. Umiddelbart kan grunden til det UDELUKKENDE findes i de mails jeg skrev derinde
Havgassen skrev:Det er ikke så vanskeligt at sætte en avatar ind. Tryk på "Brugerkontrolpanel" øverst til højre. Dernæst trykker man på "profil" ude i menuen til venstre. Og derunder er muligheden for at ændre/indsætte en avatar.
Den kan ikke være større end 90 x 90 pixels.

Jeg kan desværre ikke invitere flere fra 24t, for jeg er uden varsel blevet bannet. Umiddelbart kan grunden til det UDELUKKENDE findes i de mails jeg skrev derinde.... og som Gert jo nu kan rode rundt i efter forgodtbefindende. Eftersom han ikke har haft anstændighed nok til at slette min profil.
Hildegarth

Indlægaf Havgassen » fre jul 11, 2008 9:12 pm

Hvis jeg skal være blokkeret så VIL jeg have min profil og mine mails slettet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Brugeravatar
Havgassen
Site Admin

---------

Næste

Tilbage til Floskler og andre udvalgte guldkorn til folket