Slæbt ind fra VORES forside (unders stor ulejlighed.) Bare s

Slæbt ind fra VORES forside (unders stor ulejlighed.) Bare s

Indlægaf Hemeka » ons aug 20, 2008 2:54 pm

"Og har man så også Informationen som dækker mere gennemborende journalistik - så er det ikke komplet 'dækkende' , men så rimelig løbende orienterende i det daglige - efter mit behov skal siges :-)"

(Tjulahop – Tjulahej og Simsalabim!!!)

"Jeg tror faktisk, der går nogle gamle 80+ rundt og er lidt sure og bitre. De er sikkert bare træt af dage."

(…og mæt af nætter - ikke at forglemme.)

"Når man skal trække sit sidste suk, er det bedre at angre lidt på det man har gjort, end at angre meget på alt det man ikke fik gjort !"

(… påangre og automatsuk? Dragende! Er der en tolk tilstede?)

"men kan man ikke opfører sig ordentligt så er det det der skal til.. har man ren mel i sækken er der ingen problemmer der veller....:)"

(… Sandhurst, promille-problemmer og huller i posen.)

"Bare fornemhedsskyld."

(Hastværk-Lastværk eller et spændende nyt ord fra venstrefløjen?)

''Jeg synes at det er noget svineri at bruge skældsordet "kulturberigere""

(Ca. til hvad og i hvilken forbindelse?)

"Jeg mener mesterlære uddannelser er sigtet netop mod de bogsvage unge, så de ikke opgiver sådanne håndværksmæssige uddannelser. Men problemet er nok nærmere, at der findes desværre mestre der ikke vil tage nydanskerne, så de derigennem kan blive selvforsørgende. og derved få sig en uddannelse."

(Eksotisk rækkefølge. Kulturbestemt?)

"Dejligt at læse, at en dansk domstol har afsloget deres krav."

(Det kan ikke siges for tit.)

"friske grønne asparges rulles omkring med parmaskinke -- pensles let med olie og grilles ganske kort over grillen ......."

(Helt sikker?)

"Fortæl, xxxxx, jeg sidder og lytter til dine vise ord nu!! - nu har der nogensiden der har sagt vi er de gode og jer de onde?
Har empati noget med dette at gøre? fortæl, jeg sidder stadig."

(Hvor mange promiller går der på 1 empati?)

"Jamen din kontekst xxxxxx er ikke sammenhængende, hvad sker der? ikke lært de helt alm. pæd. redskaber? empati, snakke i øjenhøjde, og være realistisk?"

(Kontekster er tilsyneladende ikke hvad de har været.)

"Skal vi ikke lige holde mig til mine ord."

(Jo, lad os lige prøve.)

''Du kan ikke sammenføje to elementer hvis det ene element er uvildigt.
Lige nu har vi uvildige elementer på begge sider og det gavner ikke.''

Gavner ikke hvem? De uvildige?

''Da jeg på ingen måde er kristen, hellig eller frivilligt tvunget til at tro på nogen gud.''

Lykkens pamjulefis.

''Det har eksisteret siden uvidenhedens oprindelse, som igen er dateret tilbage til så tidligt som den første kvindelige skabelse.''

(Hviken uvidenhed?)

''Svar mig nu lige på: Hvad fanden ragede det os om der sad en slagter i Iraq? Dem sidder der godt nok mange af rundt omkring i verden - så hvorfor lige ham?''

(Enig. Det er tendentiøst eller noget.)

Om rentefri sharia-lån til muslimer:
''Det er ledelsen fra den bank som er hensynsbetændt. Det kan man ikke lefle muslimer for.''

Man skal aldrig lefle for nogen.

''Hvor mange gange skal vi påtales udefra for at forstå vi er på vej ned af en helt forkert brandtrappe.''

(???)

''Her har vi altså den helt store ignorantisme.''

Det er nemlig bare rigtigt. Skål på det.)

''Vi har INTET lært af fortiden... Dansk Folkeparti fandtes også under anden verdenskrig...''

(Virkelig?)

''... imens de stærke og rige sikkert gned sig i hænderne på bedste beskub''

(Det gjorde de da vel ikke?)

''XXX, det siger du kun lige indtil din hverdag påvirkes, så ynker du som en hyæna, bare vent, og øw dig på at hyle....''

Så lo hun så hjerteligt, at alle lænker brast.

''Hvorfor må søndagsbilister ødelægge ozonlaget, det kan sgu bare blive hjemme i deres rygfrie miljøer.''

Bare de ikke får ondt i ryggen.

''Ufattelig ignorant sagt.''[/quote

Ja, det vidner om den stigende d****sifering af vores samfund.

Skal vi ikke ta' det med et gram salt og....

i så fald - glem ikke en skefuld peber.

''Det drejer sig ikke om hvilke fakta jeg kom med. I går drejede sig overhovedet ikke om fakta. Det handler om menneskesyn.''

(Ja, der er en verden til forskel.)

Kan du ikke høre, at det lyder fravigende?

Næh.

Nej, Kurt Westergaard er død af naturlige årsager.

Husk at sende et kort?

Ad! At folk overhovedet går i gang med sådan nogle tanker.

Vi må hellere ringe til tankepolitiet.

"Ulven kommer", den dag den virkelig kommer, ryster vi bare på skulderne.

Og trækker på hovedet?

Personligt tror jeg han er kommet under beskyttelse af PET så officielt er han død.

Det lyder ubehageligt. Hvad mener PET

De behøver ikke være undertrykte. Det kan være et udtryk for at de vil kopiere deres forældre og hvis forældrene vælger tørklædet som et personligt valg så virker det ikke usundt, tværtimod. Det kan f. eks lære barnet mod på at tage personlig valg der skiller sig ud.

Der er ikke noget så sundt som en sørejse eller et tørklæde.

Men om præventionen har gjort der bliver født mindre børn nu er jeg lidt i tvivl om ...

Gennemsnitsvægten er vist omkring fire kilo.

Stemmeret bør kun gives til mænd, og det er vel at mærke højtuddannede mænd... Det må så gerne være de over 35 for min skyld...
Begrundelsen - der er flere lavtuddannede kvinder der stemmer Dansk folkeparti, end nogen anden enkeltgruppe, og det ville være fint med lidt udskiftning i det politiske landskab inden vi ryger helt af h...... til...

Længe leve demokrati og ligestilling.

Desuden kan man godt have politiske holdninger selvom man brænder containere af.

Imens eller bagefter?

Lilleput-DK med lilleput-moral

Det lyder truende.

Nej, bag sløret gemmer sig et menneske med forskellige indfaldsvinkler til sin egen overbevisning.

Afsløret? tittit

Om frivillige tørklæder:

Du kan ikke sammenligne det med træsko og hvad som helst andet.
For nogle er det obligatorisk påklædning. En del af dem. Det er træsko ikke...
Jeg synes den der medvirken til grøftedannelse er overordentligt kedelig.

Med min hakke, min skovl og min spade.

XXX XXXXX, sikke en udmeldelse, det minder om censur.... du skal da ikke bestemme hvad andre mener... skrid ud af debatten, hvis du ikke kan argumentere anderledes... farvel

Censur kan ingensinde genindføres i Danmark, eller hur?

Jeg synes ikke man skal sidde og stirre sig selv ind i navlen hele tiden og pille nullermænner ud af den

Intet kommer af intet. Undtagen nullermænd.
Brugeravatar
Hemeka
Site Admin

Geografisk sted: Lolland
---------

Tilbage til Floskler og andre udvalgte guldkorn til folket