"Bagværk"

"Bagværk"

Indlægaf Hemeka » tors jul 17, 2008 11:40 pm

Nå men min livserfaring siger mig, at der er produceret mere **** end lagkage med gode intentioner

(Intentioner?)
Brugeravatar
Hemeka
Site Admin

Geografisk sted: Lolland

Re: "Bagværk"

Indlægaf Hildegarth » lør jul 19, 2008 9:15 pm

Overhånden

I takt med, at Carl Jensen og hans hattedamer er ved at cementere deres position som 24.dk's sjoveste sted, hvor man altid kan blive opdateret på trenden indenfor husmordigte, -noveller, hattemoden og ikke mindst hyggetanternes forsøg på at ændre mingler-historien.

Nu hedder det sig om sitets mest læste tråd, at den tog overhånd til sidst, så derfor lægges her højdepunkterne fra de sidste ugers floskelhøst frem til almen bedømmelse.

___________________________________________________________________________________

Forbud mod klyngebomber på plads
Internationale diplomater har indgået en aftale om at forbyde klyngebomber.

Det ligner altså heller ikke noget, at diplomater render rundt og smider klyngebomber.

___________________________________________________________________________________

Druknede du også i starten?

Næh, det var først til sidst.

Jeg har INTET problem med at Dansk Folkeparti er baseret i Fascismen - det er for mig blot en ideologi som alle andre, det er ikke mig der ser fascismen (som ideologi) som noget positivt eller negativt ladet, det er en ideologi...

Lykke er at have et rummeligt udsyn.

Kære XXX, du tager helt og aldeles fejl, og jeg beklager dybt, at jeg åbenbart ike evner at kommunikere et synspunkt til dig, der er en anelse mere nuanceret end "jeg hader".

Ingen har selv taget sine evner.

Det er stadigt ævl.
Har du virkeligt ikke noget bedre at byde på når det drejer sig om DK?
Hvad rager det dog os hvad der sker i andre lande?

Hvad kommer verden nogen ved?

Jeg synes altid at det er lidt morsomt at læse mennesker der tilsyladende mener at historiens gang er ligegyldig, og at det er i nuet historien bliver til...

Tænk, det har jeg altid troet!
Historien skabes i dag og læses i morgen.

Øh, jeg synes at os rosenkindede noengange bliver beskyldt for ikke at tale som almindelige mennesker ;o)

Hvorfor mon?

XXX ved hvad han gør - han saver ikke den gren over, han sidder på. Bliver butikken her kørt fornuftigt, med indtjening fra reklamerne, skal jeg ikke stampe mod brodden.

Den lader vi stå et øjeblik.

Man kan med nogen sikkerhed sige at mindst 86% af vælgerbefolkningne ikke direkte støtter op om fascismen, men yderligere knapt 40% gør jo indirekte da de godt vidste regeringen ville søge flertal gennem ensidigt samarbejde med Dansk Folkeparti...

Nu ved vi hvad de første 126 % mener, hvad med resten ?

Fornuft virkede ikke, at kalde dem klaphatte er en udemærket strategi

Rosenkinder er heller ikke noget dårligt bud.

Jeg synes bare de fremmede skal ud af landet så vi danskere kan få lov til at være navlebeskuende i fred. Det er jo ikke til at koncentrere sig for alle de bomber og jihad-udråb udenfor.

Vildt godt skrevet.

jo, xx, men der er jo flere måder at skabe tryghed på. Man kan prøve at fjerne det der gør folk utrygge

Hvad siger konventionerne til det?

- nu har jeg kun mødt 1 eneste mandlige præst, jeg synes var værd at lytte til - han snakkede fodbold - under vm.

Gloria in exselsis Deo

Det er sgu da klart nogle medlemmer mister besindelsen når de hele tiden bliver præsenteret for sådan noget barnagtigt pis.

Fut fut, nu kommer toget.

Det er sgu da klart nogle medlemmer mister besindelsen når de hele tiden bliver præsenteret for sådan noget barnagtigt pis.

... hele regimentet væ-hæn-der om.... Undskyld! Jeg har spist jordbær!
Årets første...pr. tratadition - altid i følge med champagne - efter mit tredvte år! Godt nytår!
Phy-ha, og så i den varme!

Verden og "sådan noget barnligt pis" må vente!

Verden og "sådan noget barnligt pis" må vente!

Hva mener de om verdenssituationen?
Aner det ikke, jeg har fået noget i øjet.

(Storm P)

Kolding må være et dejligt sted at bo når man på den måde har "rensede" områder. Hvordan gør man det?
Laver sådan en slags "superdanske" områder eller krav om at området er forbeholdt medlemmer af DF?

Han har måske et link?

Jah jo, den gode jesus, med eller uden mødom, ville nok osse ha sig frabedt kirken og al den uvæsen...

Allah er i sandhed stor.

Er XXX ikke blot en gang imellem af den type hvor man må sige at æresdrab ville være på sin plads.

Her slår ord ikke til.

Hvad i alverden skal man stille op med den slags fuldstændig inferiøre mangel på historiemangel?

Der er sq ikke meget at stille op, for når man først ved det er det jo for sent

...at folk ikke bruger enhver given lejlighed for at hælde benzin på trædemøllen...

Godt skrevet - og så til de priser.

"Den som tager spøg for spøg og alvor kun alvorligt.
Han har faktisk kun forstået begge dele dårligt".

(Citat til moro for underklassen - usædvanlig frit efter Piet Hein - nærmest løssluppen!!!)

Dette kunne være undgået hvis man havde trukket de tegninger tilbage, sådan som de islamiske diplomater opfordrede til.

Islamiske diplomater?

Tænk hvis alle kvinder var en klonet udgave af Pia K - hvilken gudsjammerlig kedsomhed denne verden ville ende i - hurra for tørklædet :)

Ja, og for burkaen. Og for steninger.

Alting forsvinder under mig nu
Selv mine vinger de er gået itu

En falden engel?

Hvad nu hvis vi i Danmark IKKE havde haft et pseudo-intellektuelt Selskab for Trykkefrihed, som kan finde på at invitere en højre-ekstremist som Geert Wilders hertil for at hylde ham – en mand, der går ind for at forbyde trykning af Koranen

Hvad nu hvis man går ind for ytringsfrihed?

At tolke koranens budskaber som kvindeundertrykkende er direkte ignorant. Jeg fatter ikke at mennesker der bruger hver eneste dag 24/7 på at kritiserer islam ikke orker at sætte sig ind i tingene. Det må da vel være oplysning de er ude efter? Eller er de bare ude på at gøre muren af fordomme tykkere ved hjælp af rygklappere?

Der er stadig uregelmæssigheder i togdriften.

Det er heller ikke det, der er tale om. Du skal hverken bede flere gange om dagen eller foretage pilgrimsrejser eller faste. Du skal bare lade være med at gøre nar.

Hvis man altså kan.

Hvem er det par stykker? Lad nu være med at bruge sådan en barnlig debatstil med at fordreje andres ord. Husk nu at du er moderator, eller udgiver dig ihvertfald for at være det.

Vildt godt skrevet.

En ting er at vi går med i krig i muslimske lande. Det kan være galt nok. Men når vi også håner dem og forsøger at bryde deres menneskelige værdighed ned, så går det galt, og så får de øje på os.

Og Odysseus tog den glødende pæl og jog den ind i kyklopens øje.

Han har skabt sig en formue her i landet. Hvor han kunne have formidlet forståelse for muslimsk tankegang, så har han i stedet optrådt som rygklapper. Jeg tror ikke hans religiøse overbevisning stikker så dybt.

Sådan en kokosnød.

Se mig, jeg tør tegne en tissemand på en terrorist. Nu skal jeg til Danmark for at holde en tale om ytringsfrihed. Det er jeg nemlig bedst egnet til.

Der arbejdes stadig på at finde den tekniske fejl.

Mit bidrag til en beskrivelse af den arabiske kultur - og dermed til verdensfreden.
Undskyld jeg siger det, men jeg synes jeg har mere talent.

End hvem?

vi er mange der ofrer mange ord i at skabe et univers, som ikke alle forstår

Ja, mon ikke.

du anbefaler så at ignorere er det bedste værn mod at optrappe, hvilket de fleste herinde bi-falder, men: dem som ikke forstår (ignotanterne) bliver ved med at pirke til luen, og får ilden at flamme op

Pirke til luen? Hmm.

Forskellen er om man vil offentlig kendes ved sine racistisk holdninger som en ideologi eller ej og hvormeget man går inden for og er parat til at forsvare sit fordrejet verdens billede og angst,forbier, mindreværd komplekser ..

Sådan kan man jo også håndtere sine mindreværdskomplekser.

Grundloven begraves og minoriteterne samles

Tja, det har der været arbejdet for længe.

Ehvert tiltag i den retning skal roses. Det er sgu på tide vi peger fingre ad os selv istedet for dem vi synes ser anderledes ud.

Dejligt med lidt selverkendelse.

Det er mit indtryk at der var mere socialt sammenhold i stenalderkulturerne. I alle tilfælde var der i Vikingetiden.

Pytski! 10.000 år fra eller til? Det kan vel være hipper som hap.

XXXX ved du, forresten, at hjerneceller ødelægges af alkohol? De kortslutter simpelthen!

Uha, ja! Det er da gået rigtig galt her. Ud- og nedfald.

Det kan der være noget om xxxx - nogen foretrækker at være som ådselsæderne, hvor de i flok sammendriver et bytte, hvorefter dette deles mellem de højestrangerede

Og det går over stok og sten, når et ådsel skal nedlægges.

men dermed ikke ment, at det skal ske i sammenholdstegn...

Ikke det?

Jeg har plantet tænderne i adskillige spændende dyr, som af en eller anden grund har krydset min vej, de fleste døde.

Memento mori - før eller efter tandplantningen.

De mennesker der fortsætter med tegninger og forhånelser på trods af hvad det efterhånden koster af menneskeliv og på trods af de økonomiske omkostninger, holder ikke af os.

Få så de tegninger på mælkekartoner i hele den civiliserede verden.

jeg mener heller ikke det er fornuftigt at lyve om sit køn- og derfor gør jeg det heller ikke.

Muhligvis.

For nu tvinger de mig snart til at gå på arbejde med et muslimsk tørklæde på. Jeg har under ingen omstændigheder lyst til at tildække mit hår - flad frisure og kuglerundt ansigt vil absolut ikke klæde mig, men jeg føler mig forpligtet.

Af DF??

Og her efter at tråden er død, kommer gribbene og mæsker sig

Bare de levner lidt til et par lækkersultne hyæner.

Krig bringer ikke fred!

Skal vi vædde?

Vi opfordrer dig til at lægge et billede af dig selv ind på din profil.
Vi fraråder dig at lægge personlige kontaktoplysninger offentligt på siden.

Først den ene vej
og så den anden vej
og tju og tju
og skomagerdreng.

Først den ene vej
og så den anden vej
og tju og tju
og skomagerdreng.

Elsker bare poesi.

Blot synes jeg du skulle være lidt forsigtig med at inddrage andre personer eller andre grupper for det ved du faktisk ikke en skid om.

Når skidrik, så blev jeg så klog :D))

Jeg har oplevet ufattelig meget racisme fra kirkens side, men er da tryg og glad ved, at det så ikke er XXX's kirke.

Nogensinde hørt om Greenslane Mosque?

Næh næh, jeg tror det er jøderne, for at destabilisere verdensfreden! Eller - Bush, måske? Han er jo en fæl dreng!

Ingen kommentarer.

Nogen vil ha paldse til alle, nogen vil ha mere kontrol, og nogen vil ha mindre sex.

Øh, fødevarestyrelsen om salmonella i kalkunbryster?

Næh nej, jeg har bare tænkt mig en mere avanceret måde at dø på.

Kogalskab er ret spektakulært.

jeg har 600 sec og ved godt hvordan jeg fik dem tror jeg sikkert

Øhhh... tror jeg sikkert???

Mit udgangspunkt er, at respekten for mennesket træder for - når der ikke er den videre kendskab til personen, da ellers en mulig dialog vil være umulig.

Hvad gør Danmark lidt grønnere?

De tegninger har absolut ikke en pind med ytringsfrihed, vi må nemlig ikke håne eller nedgøre minoriteter -

Det er endnu tilladt - ikke at vrøvle.

er det ytringsfrihed at ikke bare tegne den profet, de ikke i følge Islam ikke må tegne, men at tegne ham på en sådan måde at han fremstilles som en terrorist. Han ligner Bin Laden, han har en bombe i turbanen. Det er sgu da ikke ytringsfrihed!!!!!

Mon man kan regne med at her er bunden er nået?

Når jeg hører danskeres - ja undskyld mig- latterlige udtalelser som: Vi har pressefrihed, eller: vi har ytringsfrihed....ja så skammer jeg mig fandme over at være dansk!!!

Det er sikkert gensidigt.

Indenfor alle livets facetter findes der brodne kar. Selv paven er ikke syndfri. Det kan skisme da ikke komme bag på nogen.

IC3-toget mod Himmerland ankommer i spor 2 om ganske få måneder.

tja det tog kun 3 år før de gad finde hvem der havde *****t nogen svenskere men hva såen er det jo når man skal dømme sig selv

Mon dommeren havde tørklæde på?

Når den arabiske verden slås, kalder vesten det barberi, umenneskeligt og primitivt.
Når den vestlige verden slås, kalder vesten det højteknologi.
Jeg kan fandme ikke se forskellen.

Det tror jeg på.

ligesom det heller ikke er i orden, at danskerne farer i krig, fordi amerikanerne vil have fat i Bin Laden...eller skal have omvendt irakkerne, eller hvad fanden det handler om.

Alarmer Bertel Haarder!!!

Jeg kunne forstå det hvis vores ytringsfrihed virkelig var på spil, men over nogle ***** tegninger har hele konflikten været tåbelig.

Også en typisk sag for Bertel Haarder, men det er desværre for sent.

Man kunne bevidstgøre Hitler om hans vanvid og at det var muligt at bryde det onde. Man kunne bevidstgøre ham om at han havde et valg - nemlig at overgive sig og man kunne opfordre gennem kommunikation til civil ulydighed.

Ja, hvor svært kunne det have været? MAN er, til alle tider, en forsinket kraftidiot i verdenshistorien.

Vi er vidne til en savlende intellektuel uformåen, og det ser rigtig grimt ud.

For få hænder i plejesektoren?

Ja, to videnskabsmænd - og den borgerlige presse, mod verdens resterende ekspertise på klimaområdet. Det kan kun gå galt...

Hov, hvad med Pia Kjærsgasard? Er det ikke hendes skyld?

men snart en glemt epoke på lige fod med jellingestenen, vikingeskuderne og emma gad

.. og andre døgnfluer

Underskuddet på USA's handelsbalance var i april større i mere end et år.

Er det godt eller skidt, hr. Professor???

På AD forstås ytringsfrihed som "de andre ytrer - vi stjæler folks tekst og bagtaler dem uden at fortælle dem om det".

Ondt i numsen?
Hildegarth

---------

Tilbage til Floskler og andre udvalgte guldkorn til folket