Uhyggeligheder

Uhyggeligheder

Indlægaf Hemeka » søn jul 06, 2008 11:50 pm

Vi ignorerer at kristne sekter udlever deres uhyggeligheder i færd med at holde øje med enhver taske på enhver peron.

(Mærker underordtnet :?: )
Brugeravatar
Hemeka
Site Admin

Geografisk sted: Lolland

Re: Uhyggeligheder

Indlægaf Havgassen » man jul 07, 2008 12:56 am

Billede
Brugeravatar
Havgassen
Site Admin

Indlægaf Cantor » tirs jul 08, 2008 9:16 am

- er der nogen der kan oplyse mig om hvor jeg kan finde nogle gode "floskler" - jeg laver tit en gryderet og mener at de måske kunne højne smagen.

:lol:
Cantor

Indlægaf Hemeka » tirs jul 08, 2008 10:33 am

Hej Cantor - Selv finder jeg ofte floskler og andre svampe i nærheden af aviser og fugtige filosofiske forsøg.

Myseliet gødes af især indbildt begavelse og ditto vid. Spirituosa tilsat i regelmæssige mængder giver helt særlige mutanter, der altid vækker forbavset henrykkelse.

Væksterne bør efter plukning straks presses eller konserveres på anden vis. Efter endt proses kan de fremvises til stor moro eller forbløffelse for enhver interesseret, men ønskes særligt stærke reaktioner skal man fremvise flosklerne for deres ophav. Det kan bedst betegnes som den ultimative ansvarsforflygtigelse med skummende fråde stående i vimpler.

Alt i alt - ret underholdende.
Brugeravatar
Hemeka
Site Admin

Geografisk sted: Lolland

Indlægaf Cantor » tirs jul 08, 2008 2:00 pm

Tak for opskriften!

- jeg kan se det kræver lidt omhu, og man skal være påpasselig med at få skruet ned for blusset, da det lyder som om det er en ret der godt kan "sprutte" lidt!!!

P.S. er der nogen af jer der har opskrift på hvordan vi her i åbnings fasen sætter et link YouTube f. eks. ind, evt. også hvilke indstillinger der gør hvad for noget, eks. jeg ville forstørre smileyen lidt men der stod så bare "lol" så kan jeg kun håbe på at budskabet gik ind og man grinede lidt højere end standardgrinet.
Cantor

Indlægaf Havgassen » tirs jul 08, 2008 2:58 pm

Cantor
Du markerer den sædvanlige kode inde fra Youtube (derude til højre hvor der står "embed")
Den sætter du herind i skrivefeltet. Dernæst markerer du hele koden og trykker på knappen Youtube herover. Voilá!

Jeg tror ikke man kan ændre på størrelsen på de smileys der er herinde. Men du kan sætte nogle ind du selv finder. Ligesom jeg har gjort ovenover. Du sætter linket til den ind, markerer teksten og trykker på Img ovenover.

Billede
Brugeravatar
Havgassen
Site Admin

Indlægaf Cantor » tirs jul 08, 2008 8:10 pm

den du har tilføjet som vedhæftet fungerer fint den har jeg været ved at "DØ" af grin over;
måske også den jeg har vedhængt her nedenunder:
Cantor

Indlægaf Havgassen » tirs jul 08, 2008 10:28 pm

Det er det forkerte du kopierer inde fra Youtube. Det er nemlig ikke selve linket du skal kopiere. Det er den kode der står derinde til højre. Der står "Embed" ovenover. Den er allerhævledes lang.

Achmed the dead terrorist kan også stadig give mig latterkramper!!
Brugeravatar
Havgassen
Site Admin

Indlægaf Cantor » tirs jul 08, 2008 11:10 pm

Kan det virkelig passe???
jeg prøver at sende en mere med Pilgaard:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/taJIJ2MFvYQ&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/taJIJ2MFvYQ&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Cantor

Indlægaf Cantor » tirs jul 08, 2008 11:12 pm

Nope, det gik ikke!
Cantor

---------

Næste

Tilbage til Floskler og andre udvalgte guldkorn til folket